Radno vrijeme:   Pon - Pet 7.00 - 15.00

Sukladno čl. 10. st. 3. Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“ broj 41/14) obavještavamo potrošače da nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu iskazati prigovorom u pisanoj formi u  poslovnim prostorijama društva pri čemu ćemo Vam bez odgađanja pisano potvrditi primitak prigovora. Prigovor također možete poslati putem pošte, telefaksa ili elektroničke pošte, na adresu:

Komunalno Stari Grad d.o.o. Stari Grad

Trg Ploča 7

21 460 Stari Grad

ili na

 

e-mail adresu: komunalno.stari.grad@gmail.com 

 

 

odnosno na telefax broj: +385 (0)21 765 299

 

 

Odgovor na Vaš prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora. Ljubazno molimo da prilikom podnošenja pisanog prigovora navedete ime i prezime podnositelja prigovora i adresu za dostavu odgovora.

 

Sukladno članku 25. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14) korisnik usluge po primitku odgovora na pisani prigovor može podnijeti pisanu reklamaciju Povjerenstvu za reklamacije na adresu:

 

Povjerenstvo za reklamacije potrošača  društva Komunalno Stari Grad d.o.o.

Trg Ploča 7

21460 Stari Grad

 

Povjerenstvo za reklamacije dužno je pisano odgovoriti na zaprimljenu reklamaciju u roku od 30 dana od dana zaprimanja reklamacije.

 

O djelokrugu rada Povjerenstva saznajte više uvidom u niže priloženu Odluku o osnivanju Povjerenstva za reklamacije potrošača.

 

Komunalno Stari Grad d.o.o. 

direktor: Silvana Sanseović, mag.chem.