Radno vrijeme: Pon - Pet 7.00 - 15.00
Sukladno čl. 10. st. 3. Zakona o zaštiti potrošača („Narodne novine“ broj 41/14) obavještavamo potrošače da nezadovoljstvo u odnosu na kupljeni proizvod ili pruženu uslugu mogu iskazati prigovorom u pisanoj formi u poslovnim prostorijama društva pri čemu ćemo Vam bez odgađanja pisano potvrditi primitak prigovora. Prigovor također možete poslati putem pošte, telefaksa ili elektroničke pošte, na adresu:
Komunalno Stari Grad d.o.o. Stari Grad
Trg Ploča 7
21 460 Stari Grad
ili na
e-mail adresu: info@komunalno-stari-grad.hr
odnosno na telefax broj: +385 (0)21 765 299
Odgovor na Vaš prigovor dat ćemo u pisanom obliku najkasnije 15 dana od dana primitka prigovora. Ljubazno molimo da prilikom podnošenja pisanog prigovora navedete ime i prezime podnositelja prigovora i adresu za dostavu odgovora.
Sukladno članku 25. Zakona o zaštiti potrošača (NN 41/14) korisnik usluge po primitku odgovora na pisani prigovor može podnijeti pisanu reklamaciju Povjerenstvu za reklamacije na adresu:
Povjerenstvo za reklamacije potrošača društva Komunalno Stari Grad d.o.o.
Trg Ploča 7
21460 Stari Grad
Povjerenstvo za reklamacije dužno je pisano odgovoriti na zaprimljenu reklamaciju u roku od 30 dana od dana zaprimanja reklamacije.
O djelokrugu rada Povjerenstva saznajte više uvidom u niže priloženu Odluku o osnivanju Povjerenstva za reklamacije potrošača.
Komunalno Stari Grad d.o.o.
direktor: Marzia Marti mag. oec.
© Komunalno Stari Grad 2018 | Cookie Policy | Developed by Nove vibracije